Poslednji ovogodišnji Webiz, od tri koliko ih ima tokom godine, održan u Subotici ostavio je veoma snažan utisak na mene, a nadam se i na sve prisutne. U stvari potpuno sam sigurna u to, jer je izašao iz svih okvira dosadašnjih konferencija, po posećenosti i kvalitetu održanih predavanja,. Doprinos tome dali su vrsni predavaći i stručnjaci iz oblasti: digitalnog marketinga, bankarstva, e-prodaje, social media marketinga, komunikacija i PR-a.
Trodnevni boravak u hotelu Galleria, prisustvovalo je tridesetak predavača i preko dvesta posetilaca iz Srbije i regiona.
Prvog dana je predstavljeno koji su to novi trendovi u digitalnom advertajzingu, na šta se bukvalno nadovezao panel sa Istokom Pavlovićem koji je ovog puta govorio o Sales funnel-u i merenju konverzija, što se ispostavilo kao najvažnija stvar u poslovanju jedne firme. Moram još pomenuti da me je iznenadilo koliko je ovoga puta bilo interakcije sa publikom, odnosno pitanja koja su bila veoma zanimljiva i šarolikost te iste publike, koja je bila sastavljena od ljudi iz različitih branši, počev od malih i srednjih preduzeća koji imaju ili razvijaju biznis, pa do kompanija kao što su Erste banka, Societe Generale banka,Toyota, Samsung, Mts, Infostud…
Narednog dana bilo je reči o e-trgovini, način na koji ona funkcioniše u Srbiji, koji su problemi sa kojima se susreću, a iskustva su podelili Ivan Minić – MojaPijaca.rs, i Marko Ilić TakoLako shop.
Nećete mi zameriti što ću akcenat kao najzanimljivije na Webiz-u staviti na panel diskusiju koju su imali Erste banka i Societe Generale, i dva vrsna stručnjaka Radmilu Božidar i Vuka Kosovca, koji su kroz jedan zanimljiv sadržaj predsatvili svoje načine funkcionisanja digitalnih kanala, pokrivenost, inovacije u tom segmentu, te po prvi put u javnosti predstavljen projekat socijalnog bankarstva Erste banke nazvan simbolično “ KORAK PO KORAK“. Nešto više o ovom projektu možete saznati ovde.Panel je bio veoma zanimljiv, organizatori su mu dali naziv „sudar titana“.
U toku dana čuli smo i zanimljivo predstavljanje Erste banke i panela o reputaciji, u kom su učestvovali Dušan&Dušan poznatiji kao Marka žvaka, koji su u okviru Erste karavana napravili potpuno zanimljiv i nadasve zabavan način predstavljanja Erste banke, njihovih zaposlenih, kao i klijenata, koji su kroz krajnje komičan način pokazali kako posluju i komuniciraju sa Erste bankom. Panel je vodila Dragica Mujković, menadžer eksternih komunikacija Erste banke.
Naravno da je tada bio najbolji momenat podeliti letak Njuz.net-a i publika je bila oduševljena.
Pošto je prethodnih dana akcenat bio na metrici, odnosno merenju i konverziji, red je bio da se obrati pažnja i na privlačenje novih kupaca, te alata pomoću kojih možemo raditi na tome. Tu nam je u pomoć stigao panel o influence marketingu, te video forma, i naravno content marketing.
Posto su pokriveni prodaja, metrika, konverzija, influens marketing, ostao je još krizni Pr. Poslednjeg dana odličan panel o kriznom Pr-u i sve pohvale za predavanje jer su Ivana Bogdanović (Represent Communications) Miloje Sekulić (Homepage) i Sanja Vučinić (SVA) iz situacija sa kojima se susreću, dali primere kako treba postupati u određenim situacijama a sa kojima su se susretali.
Ostalo je još da pohvalim vinariju Zvonko Bogdan, koja nas je predivno ugostila i približila nam svoja vina, uz odličnu pršutu, sir, masline, tako da smo i ovog puta zaista uživali. Takođe, tokom pauze za dobar ketering pobrinuli su se Vojvođanski dućan sa svojim specijalitetima i Zlatiborac Doo sa suhomesnatim programom.
Druženje je bilo sjajno, mnoštvo dobrih predavača, sjajni ljudi koje srećeš tokom pauze i žurke, sa kojima možeš porazgovarati, upoznati se, razmeniti iskustva. Meni zaista korisno i vrlo primenjivo znanje, raduje me što nas je uvek sve više. Neke slike sa učesnicima možete pogledati dole.
Do novog Webiz-a u Zrenjaninu,
pozdrav,
Elena